Produktiv :)

Ja som ni kunde se i mitt förra inlägg så kan jag se riktigt snygg ut ibland...
Om ni undrade varför jag hade en plastpåse på huvudet så var det för att jag hade färgbalsam  håret. ;)
Alltså jag höll på att färga håret lite.
 
Måste säga att jag känner att jag har hunnit med en massa duktiga saker idag. :)
Först så duschade jag (wiho) sen färgade jag håret, helt själv! :D Första gången om det är någon som undrade.
Och sen började jag samla ihop all min tvätt och bege mig mot tvättstugan. Har precis hunnit med 4 maskiner. Mamma hade varit stolt ;)
Men jag har även hunnit dammsuga och tvätta golven. Alltså seriöst vad jag kan ibland...*host host*
Sen var det ju det där med att plugga också, men jag tar det sen när tvätten är klar :)
 

Såhär blev håret efter att jag lagt lite ny färg i det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0