Sluttest - Check

Att läsa 3 kurser samtidigt är väl inget som jag direkt rekommenderar någon annan att göra, för det är riktigt jobbigt att hinna med och hålla reda på vad som ska göras i vilken kurs ibland. Särskilt om en av kurserna är 10 gånger roligare än de andra två...
Och att alla tre är på distans...
Men, nu är det så det är och det är bara att bita ihop och fixa det.
Men just eftersom jag har så mycket att göra just nu är det ju extra roligt när det går bra.
Jag gjorde precis sluttestet i fotokursen som består av 10 flervalsfrågor och man måste ha minst 9 rätt för att bli godkänd.
Och jag klarade det!!! :D
Så sjukt glad just nu, så skönt med ett moment som är avklarat och nu kan läggas åt sidan.

Så nu är det bara 2 uppsatser, 2 videoföreläsningar, en fotobok som ska läsas ut och en sista fotoinlämning (bestående av 3 bilder med ett tema) kvar att fixa. Puuuh, men det ska gå! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0