Doctor maraton

Ja se det snöar, ja se det snöar...
Jamen det var ju en stor överraskning eller hur? Ååååh suck alltså. Är så sjukt trött på detta skiftandet i vädret hela tiden. Funderar starkt på att gå i ide ett tag bara för att slippa.:P

Förutom det så har jag lite Doctor Who maraton här nere i Skåneland.
Pappa har varit iväg i helgen så jag o mamma har turats om att sitta vid tvn där nere. Mamma köpte nämligen en adaptor (eller vad det nu är) till iPaden så att man kan kolla på tvn via den. Så hela morgonen har jag suttit vid tvn och kollat på Doctor Who via Netflix. Hihi awesome! Är inne på säsong 3 nu, och även om jag har svårt att acceptera att de bytar skådisar i bland så hör det ju till storyn så det är väl bara att chilla läget antar jag. Men annars är det en skitbra serie tycker jag. Tummarna upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0