Mina första pannkakor!

Igår gjorde jag pannkakor för första gången.
Självklart har jag ju gjort pannkakor innan, men aldrig helt själv och inte i min lägenhet utan någon annan där. Men nu när jag väl har gjort det så kommer jag lätt att göra det igen.
Dels för att det var sjukt lätt och gick ganska snabbt, men även för att de blev sjukt goda och jag var grym på att vända! Lyckades till och med att vända dem i luften, så jag kände mig sådär lagom stolt och mallig. Typisk att det inte fanns någon att skryta för...;)
Men känns skönt att veta att alla de gånger jag vände pannkakor med mormor när jag var liten ändå har gett resultat. :)
Axe var också med på ett hörn och kollade så att jag inte råkade tappa någon flygande pannkaka på golvet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0