Yohio

I lördags var det ju som de flesta redan vet lite melodifestivalstime
Jag missade det totalt, men lyckades zappa över precis när Yohio spelade sin låt igen precis innan slutet. Och jag tyckte den verkade helt okej.
Men när jag då såg att det var Yohio (ganska lätt att se ) så kom jag på första låten jag hörde (och enda jag hört förutom den i lördags då) och blev så sugen på att höra den igen. Så jag tänkte att jag kunde gå in på Youtube lite snabbt och säkert hitta den direkt, eftersom jag naturligtvis inte kommer ihåg vad den heter.
Jamen tjena visst, lycka till...
Det var inte riktigt så lätt som jag trodde, men det gick! :)
 
Så här har ni den nu, på japanska naturligtvis ;)
 
 
Lite lugnare än den som var i lördags...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0