Fyndat lite nya nödvändiga saker

I lördags så var jag och Sanne inne i stan och shoppade.
Och jag hittade lite allt möjligt nytt som jag ansåg mig behöva mest i hela världen!
Särskilt ett par nya vantar, som jag verkligen behövde!
Har behövt det ett bra tag, men inte hittat några som jag vill ha.
Men nu så slipper jag frysa om fingrarna mer. :)
Shoppade även loss lite inne på BodyShop, fick ett presentkort där i julklapp och nu har jag använt det. :)
 
De nya vantarna! Likadana som mina gammla, fast helsvarta istället.
De gammla vantarna var väldigt söndriga och behövde verkligen bytas ut.
Lillebror till Dave Pelzer (Pojken som kallades Det m.m.) har också skrivit en bok. Måste jag ju läsa!
Klassiker!
Fick denna boken rekomenderad till mig, så måste ju läsa den! ;)
Jag har ju världens jobbigaste hud ibland, så det är verkligen på tiden att jag smörjer mig ordentligt.
Och jag älskar doften! Och jag älskar Body Shop...;)
Denna luktar så gott, och jag älskar vanilj så den fick också följa med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0