Aussie number two

För att aldrig ha varit i Australien har jag faktiskt träffat rätt många australiensare det senaste halvåret. Hela två stycken och båda har sovit i lägenheten fast vid olika tillfällen då. ;)

I helgen så hade Josefine en killkompis från Australien här som var och hälsade på. Han heter Rhys och var en riktigt trevlig snubbe. :)

Idag så tog vi cyklarna och körde bort till Östra Stranden och satt där lite och chillade medan vi snackade och kollade på folk som badade. Var riktigt varmt i solen idag, dock inte på stranden. Shit vad det var kallt och blåsigt. :P

Nu har de båda begett sig mot tåget till Göteborg och jag och Axe är ensamma igen. Och det är sjukt vad ensam man blir varje gång någon åker. Har man varit ensam ett tag som märker man det inte ens, men när folk precis har åkt så känner man sig som den ensammaste människan i världen. I alla fall jag. Men det har varit en rolig helg så man kan ju inte klaga ;)

Nu ska jag rasta vovven och sen ta en dusch för att bli av med sanden och solkrämen från stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0