Pussel i ensamhet

Nu när jag är i stort sett ensam i min egen lilla bubbla i lägenheten (förutom Axe då så klart) har jag varit orolig för att jag ska känna mig ensam och inte ha något att göra. Jag är ju vann vid att ha 3 personer i samma hus som jag kan prata med och sen bara 10 min gångavstånd till den 4:e. Men det har faktiskt gått väldigt bra att vara själv. Jag träffar Cicki ca en gång om dagen och i förrgår så började jag till och med att lägga pussel. Mitt 500 bitars runda världs naturfonden pussel har äntligen fått komma ut ur lådan. Igår så satt jag med det i 2 timmar medan jag lyssnade på ljudbok, och nu är det klart. Så nu har jag inte så mycket mer val kvar att göra, förutom att plugga. Finns ingen undanflykt kvar nu. Typiskt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0