Bokmässan i Göteborg

Igår var jag på Bokmässan i Göteborg med mamma och syster.
Det var en härlig dag fylld med en massa roliga saker att titta på och lite kändisar här och var.
Det var så stort och så mycket att göra att vi lätt spenderade hela dagen där. Gick in strax efter 10 och gick ut när de stängde vid 18. Så det var en heldag kan man ju säga. Gick upp halv 6 på morgonen och var inte hemma igen fören runt halv 10. Så det var inte många timmar efter det att vi kommit hem innan jag låg i sängen och sov sött.
 
Inne på Bokmässan fanns mycket att se och naturligtvis så shoppade jag en hel del.
Bilder och sånt kommer senare för har dem på mobilen.
Jag fick en signerad Petsson & Findus bok av skaparen Sven Nordqvist (barnet inom mig skrek av glädje), Jag sniffade lite på Carl Jan Granqvist, lyssnade på Maria Montazami när hon berättade om sin nya bok, lyssnade på Sven-Bertil Taube när han berättade historier som han eller hans pappa varit med om (sjukt rolig snubbe), stod och beundrade Don Rosa (Kalle Anka tecknare), fick lite fototips av författare till några fotoböcker som såldes och gick bara runt och kollade på alla böcker och tillbehör och kände mig sådär härligt tillrätta.
 
En riktigt bra dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0