Tuva in da house!

Om det är någon som har missat det så är jag Tuva-vakt nu över jul/nyår.
Den lilla busungen ska vara hos mig till mitten av nästa vecka. :)
Måste erkänna att jag trivs med att ha henne här, hon är full med påhitt och strunt.
Älskar att mysa och älskar att jäklas. Och av någon konstig anledning så tillåter hon att jag ibland behandlar henne som en hund...
Till exempel så älskar jag att hålla fast i hennes huvud och pussa henne ganska brutalt i pannan. Och än så länge har jag inte fått någon klo i ögat. Så jag tolkar det som att hon accepterar min behandling. ;)
Däremot får man INTE lyfta henne, vilket jag har svårt att komma ihåg ibland... men man märker rätt så snabbt sitt misstag. :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0